Firma içerisinde çalışırken genelde fiyat içeren veya sözleşme içeren excel belgelerimiz olur.Bu belgelerinde diğer çalışanlar tarafından görülmesini istemedeğimiz zamanlar.Bu sebepten ötürü Excel dosyalarımıza şifre koyma gereği duyarız .
Şimdi bu şifre koyma işlemini Office 2010 Excel programı ile adım adım göstericim .
File menüsü altında İnfo seçeneğini seçtiğimizde sağ tarafında bize seçenekler sunar.bunlardan ilki Permissions bölümüdür.
Protect Workbook kısmına bastığınızda 6 tane güvenlik seçeneği karşınıza çıkar .Bizim konumuz bütün dosyaya şifre koymak olduğu için Encrypt with Password seçeneğini seçiyoruz.
Karşımıza dosyamızı şifreliyeceğimiz karakterli gireceğimiz ekran gelir .Şifremizi buraya gireriz ve ok tuşuna basarız.
Onay ekranı gelir .ilk girdiğimiz şifreyi bizden tekrar ister . Girişi tamamladıktan sonra tekrar ok tuşuna basarız.
Görüldüğü gibi artık dosyamız şifrelidir.Dosyamızı açarken artık şifre girişi onaylandıktan sonra girip bakabiliriz.
süperrr
YanıtlaSilPeki şifreyi kaldırmak için ne yapmalı?
YanıtlaSilTeşekkürler
Aynı adımları uygulayarak şifre penceresinde şifreyi sildiğinizde koruma ortadan kalkar.
YanıtlaSilçok teşekkür ediyorum gayet açık bir şekilde sunduğun için.
YanıtlaSilİyi çalışmalar
Çok Teşekkür ediyorum. Gayet güzel açıklamısınız.
YanıtlaSilİyi Çalışmalar
Çok teşekkür ederim. çok açıklayıcı olmuş.
YanıtlaSilgayet açık ve net açıkladığınız için teşekkürler.
YanıtlaSilGAYET BASİT VE NET VE AYNI ZAMANDA FAYDALI AÇIKLAMA İÇİNTEŞEKKÜRLER
YanıtlaSil