21 Mart 2012 Çarşamba

Word dosyalarına WaterMark (Filigran) eklemek

Word ile oluşturduğunuz dosyaların arka planlarına şirketimizin logosunu veya o kağıdın neyi ifade ettiğini gösteren yazılar yazabiliriz. Bu ifadeler ne olabilir örn. sayfanın taslak olduğunu belirtmek istiyor iseniz .Yazacağınız Watermark yazısını  "Taslak" olarak değiştirirseniz sayfanın arka planında şeffaf bir şekilde "Taslak" yazısını görebilirsiniz.

Adım Adım uygulamamıza geçelim




















Word ekranımız yukarıdaki gibidir. Page Layout sekmesinde Watermark seçeneğine basıyoruz.

Bu özelliğe bastığımızda bize örnek yazılar çıkıyor .Bu yazıları istersek kendimize göre değiştire biliriz.Bunu Costum Watermark kısmından yapabiliriz.Yukarıdaki örneklerden herhangi biri veya bizim değiştirdiğimiz yazıyı eklediğmizde.Sayfamızın arkasına O yazı eklenicektir.



























Ben Confidental yazısını seçtim ve sayfanın arkasında şeffaf olarak artık o yazı var.

Eğer firmanızın logosunu koymak istiyor iseniz.

Yine water mark özelliğine basıyorsunuz.

Çıkan ekran da Custom Watermark özelliğine basıyorsunuz.Aşağıdaki ekran karşınıza gelecek .



















Bu ekranda picture Watermark'ı işaretliyorsunuz.Select picture tuşu aktif oluyor.Onuda seçtikten sonra size ekleyeceğiniz fotoğrafın nerede olduğunu soran ekran gelecek .Seçimi yapıp tamam dediğiniz zaman artık logonuzu sayfanın arkasında görebilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder